خانمااااا
حرکت بچم دوساعته خیلی کم و ضعیف شده
نگرانم 😭😭😭😭😭😭😭😭

۱۴ پاسخ

مگه بچه دائم باید حرکت کنه ؟ 😑 خواب نداره اون طفلی ؟

خوابه شايد حوصله نداره اونم آدمه ٢ ساعت نگراني نداره
تازه ميگي ضعيفه حركاتش پس حركت داره
نگران نباش

خوابیده خب. اگه خیلی نگرانی یه چیز شیرین بخور و دراز بکش سمت چپ دستتو بذار‌روی شکمت

وا دوساعت چیزی نیس ک
بمن گفت صبح ظهر عصر شب حرکت کنه

دوساعت طبیعیه برا من یه روز بود تکون نمیخورد نگران نباش

سلام نگران نباش بخداهیچی نیس بچه ها گوشه نشینن براخودش گرفته خوابیده

واسه دوساعت بخودت استرس میدی من استراحتم براهمین بچم بیشترازبقیه بچه ها حرکاتش حس میشه ومدام درحال حرکت واگ حرکت نکنه برام جای تعجب چون دیگ عادت دارم ک مدام درحال ضربت زدن وکش وقوس دادن خودش باشه اما بازم۲ساعت چیه ک نگران شدی بچه درروز حرکاتش چندبارمتوجه شدی بسه

اشکال نداره لالا کرده نی نی

فقط دو ساعت؟؟؟؟ خب خوابه بچه

نخوابه بچه؟😕

دوساعت 😐خوخوابه

خب شاید خوابه

طبیعیه

نگران نباش واقعا

سوال های مرتبط