فقط لوراتادین و استامینوفن مجازه توی شیردهی برای سرمخوردگی . دکتر به من اینو گفت
انتی هیستامین برا سرماخوردگی نیستااا
برا حساسیته
ولی بچه رو گیج نمیکنه و تاثیری نداره.
من خودم حساسیت دارم و انتی هیستامین میخورم ولی صرر نداره برا بچه.
اما کلا سعی کن خیلی قرص نخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.