۲ پاسخ

فقط لوراتادین و استامینوفن مجازه توی شیردهی برای سرمخوردگی . دکتر به من اینو گفت

انتی هیستامین برا سرماخوردگی نیستااا
برا حساسیته

ولی بچه رو گیج نمیکنه و تاثیری نداره.
من خودم حساسیت دارم و انتی هیستامین میخورم ولی صرر نداره برا بچه.

اما کلا سعی کن خیلی قرص نخوری

سوال های مرتبط