لاک زدن در بارداری بده؟

۱۰ پاسخ

من که همش میزنم نه بابا ضرر ندارد بزن به ناخن میزنی دیگه به پوست نمیخوره که

فکر نکنم ولی من نزدم بارداری قبلی و اینم هنو نزدم

عزیزم لاک خودش مشکلی نیست چون روی صدف ناخنه به گوشت زده نمیشه ولی اگر دستتونو زیاد میزنین به دهنتون نزنین مثلا من خودم ناخوداگاه هی ناخنمو میبرم سمت دهنم باعث میشه کنده بشه بره تو شکمم بخاطر همون میگن مضره

خانوما گل وقتی میرید خرید کارت می‌کشید حتی اون رسیدی که به شما میدن اون نوشته های سیاه که با مواد شیمیایی هستش و نوعی پودره تبدیل به متن روی کاغذ میشه اون هم ضرر داره چه برسه لاک خب نزن دیگه مادر عزیز
ما هرچیز شیمیای برای پوستمان استفاده می‌کنیم برا جنین ضرر داره

گلم نمیشه گفت بده
مثل نوشابه خیلیا میخورن عوارضی نداره یا اگه داره نشون نمیده خیلیها هم میخورن عوارض داره براشون

ولی نزنی بهتره بنظرم

نه گلم

ن بابا بزن

اره برا کلیه های بچه ضرر داره منم نیزدم دیگه نزدم

من همیشه میزدم مشکلی نداره

نه برا چی بد باشه چه ربطی داره من همش میزنم

سوال های مرتبط

مامان ویهان💙🩵 👶🏻 مامان ویهان💙🩵 👶🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق🌱 مامان فندق🌱 هفته شانزدهم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آلاء مامان آلاء ۱ ماهگی
مامان نفس🩷شاهان🩵 مامان نفس🩷شاهان🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه طلایی🩷 مامان جوجه طلایی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی و نانا مامان نی نی و نانا روزهای ابتدایی تولد
مامان کیانمهر👼 مامان کیانمهر👼 ۲ ماهگی