من که همش میزنم نه بابا ضرر ندارد بزن به ناخن میزنی دیگه به پوست نمیخوره که
فکر نکنم ولی من نزدم بارداری قبلی و اینم هنو نزدم
عزیزم لاک خودش مشکلی نیست چون روی صدف ناخنه به گوشت زده نمیشه ولی اگر دستتونو زیاد میزنین به دهنتون نزنین مثلا من خودم ناخوداگاه هی ناخنمو میبرم سمت دهنم باعث میشه کنده بشه بره تو شکمم بخاطر همون میگن مضره
خانوما گل وقتی میرید خرید کارت میکشید حتی اون رسیدی که به شما میدن اون نوشته های سیاه که با مواد شیمیایی هستش و نوعی پودره تبدیل به متن روی کاغذ میشه اون هم ضرر داره چه برسه لاک خب نزن دیگه مادر عزیز
ما هرچیز شیمیای برای پوستمان استفاده میکنیم برا جنین ضرر داره
گلم نمیشه گفت بده
مثل نوشابه خیلیا میخورن عوارضی نداره یا اگه داره نشون نمیده خیلیها هم میخورن عوارض داره براشون
ولی نزنی بهتره بنظرم
نه گلم
ن بابا بزن
اره برا کلیه های بچه ضرر داره منم نیزدم دیگه نزدم
من همیشه میزدم مشکلی نداره
نه برا چی بد باشه چه ربطی داره من همش میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.