۳ پاسخ

بله دیگه مثبتی . ولی هنوز ضعیفه هرمونش .. تا هفته دیگه زیاد میشه استرس نگیر خوشحال باش

کسی اینطور بوده؟؟که بعدش مثبت یا منفی بشه

دوروز بعد برو

سوال های مرتبط