۵ پاسخ

قطره آ د هم حتمآ بده، مراقب بهداشت میدن

نه دختر منم دو و نیم ماهشه

شربت مکمل زینک بده و شیر خشک نان1 بده،فوراً وزن میگیره.به منم دکتر داد برای دخترم

چند وقته مدفوع هم نمیکنه

دختر منم 4800 به من گفت خوبه که
وزن تولدش چند بود؟؟

سوال های مرتبط