من تا 15 انتقال صبر کردم بعدش آزمایش بتا دادم خدا رو شکر مثبت بود. بنظرم عجله نکن و فقط هم آزمایش بده
انشاءالله مثبتی عزیزم مطمئنم به دلم افتاده🫀🥹🥹🥹
انشالله ک مثبت میشی عزیزم🥺❤️
انشاءالله ک مثبتی ولی اگ ادم استرسی هستی تست نزن چون امکان هست بعضی تستا خطا بزنه الکی منفی کنه استرس بکشی من روز ۷ انتقالم
تست نزن خواهر حتی دکترا میگن نزنید
سلام منم روز ۱۰ انتقالم
روز 14برو آزمایش
انشالله که به حق امام حسین مثبت میشی عزیزم
منم پس فردا انتقال دارم
شما بعد انتقال استراحت مطلق بودی؟ یا غذا اینا درست میکردی؟
من از روز ۸ تا ۱۴ تست میزدم دوتا خط پررنگ روز ۱۴ ازمایش دادم گفتن منفی بنظرم تست نزن خطا الکی زیاد داره تو انتقال
ان شالله بارداری من ک میگم تست نزن
ان شالله که دلت شاد میشه و دل ما رو هم شاد میکنی... دل درد پریودی هم نشونه خوبیه. توکل بر خدا😇
امروز تست دادم مثبت شد پس فردا میرم بتا ان شالله منم واقعا باردار باشم دعام کن
انشاالله ب امید خدا ک مثبت هستی گلم
انشاءالله که بارداری گلم
عزیز روز ۱۰ هم میتونی تست بزنی انشالله که گرفته نشان میده
انشاالله مثبتی گلم منم روز ۱۲انتقال زدم مثبت شد
ان شاالله عزیزم منم 4 برج دیگه تست میزنم
چرا زدی هفته ۴ بارداری من فکر کردم حامله ای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.