درعوضش غذاهرچی میلش بگیره میدم
وقتی قدووزن بچه خوب باشه چه نیازی هست بدیم من حتی حریربادام وایناهم آماده نخریدم ندادم میگم همینکه شیرخشک خودش موادنگه دارنده داره بسته دیگه چه برسه این چیزا
عزیزم من تازه خریدم خارجی ۵۲۰۰
من پدیاشور ایرانی میدم قیمتشم ۳۰۰ تومن
در ماه ۷۶۰ گرم وزن گرفته پسرم
نه بابا چه خبر یک کیلو که نمیده هر دوره که یه ماه باشه معمولا یک کیلو رو میده بازم بستگی داره به بچه داره
قیمتش با دلار بالا پایین میش
۵۶۰۰فکر میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.