۷ پاسخ

درعوضش غذاهرچی میلش بگیره میدم

وقتی قدووزن بچه خوب باشه چه نیازی هست بدیم من حتی حریربادام وایناهم آماده نخریدم ندادم میگم همینکه شیرخشک خودش موادنگه دارنده داره بسته دیگه چه برسه این چیزا

عزیزم من تازه خریدم خارجی ۵۲۰۰

من پدیاشور ایرانی میدم قیمتشم ۳۰۰ تومن
در ماه ۷۶۰ گرم وزن گرفته پسرم

نه بابا چه خبر یک کیلو که نمیده هر دوره که یه ماه باشه معمولا یک کیلو رو میده بازم بستگی داره به بچه داره

قیمتش با دلار بالا پایین میش

تصویر

۵۶۰۰فکر میکنم

سوال های مرتبط

مامان آیلین کوچولو 🦋 مامان آیلین کوچولو 🦋 ۱۷ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱ سالگی
مامان دخملو مامان دخملو هفته هجدهم بارداری