ینی الان دیگ خطری نیست خیالم راحت باشه!!!
ببین میگن دمنوش و جوشندش بده، حالا تو یکم تو کوکوسبزی بوده و همه اون کوکورو که تو نخوردی پس مشکلی نیست، ولی دگ نخور. استرسی ک داری خیلی بدتر از یه کوچولو آویشن تو کوکوعه
دیگ امروز ب خیر بگذره اسم آویشن بیاد فرار میکنم
اصلن هواسم نبود خوردم بعدش گفتم وای این گیاه آویشن بود داخلش
نخور دیگه چون هفته اول هستی
هیچی نمیشه منم هم تو غذا میخوردم هم تو ماست ولی کم استفاده کن
استرس کشتم😭😭😭
وای پس چطور میگن خیلی بده و....
سلام نگران نباش چیزی نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.