غربالکری دوم یه سونو جامع هست از هفته ۱۸ تا ۲۲ انجام میشه.
دیگه بعدش یه ازمایش خون برای گلوکوز میدی ک قند چک بشه ولی تیرویید هم یادشون بنداز ک واست چک کنن.
بعدش دیگه میره حدود ۲۸ تا ۳۲ هفته. یه سونو رشد میری ک وصعیت سن و وزن جنین وجفت و اینا بررسی بشه. این الان ازاد ۱۲۰۰ بود با تامین اجتناعی ۹۰۰ حدودا
فک کنم یه سونو دیگ ۳۶ یا۳۵ هفتع میری ک وضعیت جنین و زمان زایمان را بگن بهت
سونو آنومالی تمام اجزای بدن بچه رو چک میکنن.غربالگری هم که قبل سونو آنومالی انجام میدن ،ازمایش خونه و یه سری فاکتورهارو با خون چک میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.