۲ پاسخ

غربالکری دوم یه سونو جامع هست از هفته ۱۸ تا ۲۲ انجام میشه.

دیگه بعدش یه ازمایش خون برای گلوکوز میدی ک قند چک بشه ولی تیرویید هم یادشون بنداز ک واست چک کنن.

بعدش دیگه میره حدود ۲۸ تا ۳۲ هفته. یه سونو رشد میری ک وصعیت سن و وزن جنین وجفت و اینا بررسی بشه. این الان ازاد ۱۲۰۰ بود با تامین اجتناعی ۹۰۰ حدودا


فک کنم یه سونو دیگ ۳۶ یا۳۵ هفتع میری ک وضعیت جنین و زمان زایمان را بگن بهت

سونو آنومالی تمام اجزای بدن بچه رو چک میکنن.غربالگری هم که قبل سونو آنومالی انجام میدن ،ازمایش خونه و یه سری فاکتورهارو با خون چک میکنه

سوال های مرتبط

مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری