جدیدا متخصص اطفال یک ملیون و پنجاه میگیره😏مملکت نیست که دیوونه خونس دیگه کار درمانی هم نمیشه انجام داد
م م لکت ب ی ص احب که باشه این میشه ا و ضاعش خر تو خر شده
منم هفته پیش متخصص اطفال رفتم۷۰۰بود.
دکتر اطفال دخترم بردم ویزیت ۷۵۰ تومن
بخدا حالش بد نبود برمیگشتم خیلی زورم اومد
۵ دقیقه ام تو مطبش نبودم اصلا حرفنزد
تازه پایش وزن هم جدا بود گفتم نمیخوام حتی نگفت وزنش خوبه یا نه
کی انقدشد!؟یک ماه نشده رفتم ۵۰۰ بود
چقد گرون شده همه چی دکترم دیگ نمیشه رفت
همه چی گرونه
۴ تا دندون درس کردم ۳۰ میلیون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.