۸ پاسخ

بدون نظر دکتر نباید شیر خشک خاص بدی به بچت

پسر من رفلاکس داره گیگوز بهش میدم خوشش میاد

شیر خشکش رو عوض کن
ببلاک خوشمزه‌س
اکه رفلاکس داره بیومیل ای ار بده
بچه من دوست داره
کلا اپتامیل مضخرفه خیلی بو میده من اپتامیل ساده میدادم از بوش عقم می‌گرفت

اگه مشکلی نداره شیر خشک نان بگیر خوشمزه ست

شیر خشکش را عوض کن

چرا آپتامیل پپتی میدی دکتر تجویز کرده؟

نه خوب نیست

مگه شیرخشک چی میدی بهش؟ اگه مشکلی نداره و شیرخشک معمولی میخوره شیرشو عوض کن

سوال های مرتبط