من دخترمو ۲ سال و ۹ ماهگی گرفتم. میدونستم تو این سن حتما میتونه کنترل کنه. البته شب تا صبح خیس بود ولی بنظرم دیگه سنش مناسب بود.از روز شروع کردم.چون بزرگ شده بود لجبازیش بیشتر بود.حدود ۵ روز فقط رو فرش جیش و پی پی میکرد.البته تو شلوار ولی خب خونه افتضاح شد.هیچ پیشرفتی نمیدیدم.فقط لجبازی بود. بعدش دید چاره ای جز کوتاه اومدن نداره. از روز بعد چند باری تو دستشویی موفق ب جیش و پی پی شدیم ولی باز خطا داشت. یکی دو روز بعد اصلا خطا نداشت.بعد ۱۰ روز هم از پوشک شب گرفتمش.بنظرم الان شروع کن.هرچقد بزگتر بشن لجباز تر میشن
من ۵۰ روزی میشه ک گرفتمش
دو هفته ای اول هی کتاب خوندم براش با وجود پوشک بردمش دستشویی بازی کردیم گفتم بزرگ شدی اینجا جیش کن دیگه پوشک کوچیک میشه برات
دو هفته گذشت ی روز گفتم دوست داری پوشک نبندم گفت آره
گفتم پس هر وقت جیش داشتی بگو منم برات جایزه بدم دو روز اول با جایزه تشویش کردم
روز سوم و چهار پدرم درومد هر دو دقیقه میگفت جیش دارم پی پی دارم کل روز رو تو دستشویی بودیم
هفته ی اول شب بستم ک روز براش کامل جا بیوفته بعد شب رو باز کردم
الآنم شب ها تو خواب میبرمش جیش میکنه تا صبح ک خودش بیدار بشه اکی هست
دو بار شروع کردم دیدم اصلا متوجه نیست بی خیال شدم تازه قبلش کلی ذهنی آماده ش کرده بودم
دفعه سوم که شروع کردم دیدم وقتی جیش می کنه متوجه میشه نباید بکنه، هر یه ساعت یه بار می بردم دستشویی تا بعد یک هفته یاد گرفت خودشو کنترل کنه و هر موقع روی قصری می شنیه جیش کنه
شبها تا سه هفته پوشک می کردم چون خیس می کرد دیگه بعد از اون دیدم تا صبح خشکه پوشک شب هم گرفتم
الان یه ماه و نیم بیشتره گرفتمش از پوشک ولی هنوز قبلش نمیتونه بگه جیش دارم و اگه دیر ببرم تو شلوارش جیش می کنه، ولی همینکه میتونه خودش و تا حدی کنترل کنه راضیم بخدا
من هنوز نتونستم تا پوشک رو باز میکنم دسشویی میکنه خودشم فرار میکنه همه جا رو به گند میکشه توی دسشوی نگه میداره تا توی مای بی بی جیش کنه دیگه کلافه شدم بازشم بزارم کل زندگیمو به گند میکشه یه بار پی پی شو متلیده بود به دیوار حالا از توی مای بی بی دسشویی هم میبرمشاونجا میماله به دیوار😭😭😭
من از ۲ سالو نیم شروع کردم خودم رفتم دستشویی درو باز گذاشتم ببینه بعدش چن بار پوشک در اوردم بردم دستشوی کرد ۲ هفته اس ک پوشک روز رو برداشتم پوشک شبش رو در نیاوردم چون بیدار میشد گریه میکرد لباسش خیس میشد نمیخاستم به بچه استرس بدم اما تو روز موفق شدم هفته اول روزی ۲ ۳ بار خطا داشت کم کم کمتر شد الانم دیگ چی بشه ۱بار اگ خطا بده
من که اول شبا باز میذاشتمش..وقتی دیدم جیش نمیکنه...روزم باز گذاشتم و هی تندتند میبردمش دسشویی ..جیش نمیکرد و نگه میداشت....فقط یکبار که جیش کرد کلی تشویقش کردیم و خوراکی براش گرفتیم...تشویقی هم قرص اسمار تیس براش گرفتم و هربار که دسشویی میرفت میگفتم اینم جایزه ات...کم کم دیگه ملکه شد براش..تا جیش داشت میگفت و از پوشک گرفته شد....ولی همین که بازش گذاشتی دیگه نباید ببندیش...ده روز سختی بکش اما تحمل کن
دختر من خودش گفت بریم دسشویی
قبلش حدود ده روز همه چی و براش توضیح میدادم
کتابم از قبل گرفته بودم میخوندم براش
پوشک شبشم ی مدت بود ک تقریبا خشک بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.