۴ پاسخ

از غروب شروع شد گریه شدید و بیحال بود

ایشالا ک واسش سبک بگذره/واکسن یدونه پا یدونه دست؟

پسر من نه درد داشت نه تب کرد

از بعداز و شب‌..

سوال های مرتبط