۴ پاسخ

چون از گرسنگی نیس دست خوردنش

دقیقا دختر منم همینه😶

دختر منم جدیدا یاد گرفته دستاش رو بخوره و شیر کم مبخوره

پسونک میگیره؟

سوال های مرتبط

مامان یسنا ومحمدجواد مامان یسنا ومحمدجواد ۵ ماهگی