۳ پاسخ

وکتو داشتم خوب بود .قیمتو نمیدونم بزن نت

من داشتم مارک معروفی نبود ولی خیلی کار راه بنداز بود. دستی اصلا به درد نمیخوره

این‌توی بیمارستان بود من استفاده کردم خوب بود خیلی. مارکش رو نگاه نکردم چیه

تصویر

سوال های مرتبط