۳ پاسخ

گرمیه عزیزم لباس تنش زیاد نکن سعی کن روزی چند ساعت هم بدون پوشک باشه

دختر منم اینطوری بود از گرما هستش
اول فک کردم حساسیت بعد دیدم گرماست چیزی نزدم لباساشو تند تندعوض میکنم و دوروز درمیون میبرم حمام

یا حساسيت یا گرمیه

سوال های مرتبط

مامان محمدسامیار مامان محمدسامیار ۱ سالگی