به نظر منم واکسن خیلی مهمه برای سلامتی و آینده بچه . من حتما همه رو کامل میزنم برای پسرم.
یعنی واقعا توذهنته که نزنی؟باسلامت بچه ات اینکارو نکن😐😐😐😐😐😐😐
عزیزم من هفته پیش زدم واسش. اصلا تب نکرد،فقط یکی دو بار نصف شب دماش رسید به ۳۷ سریع دستمال خیس کردم گذاشت کف دست و پاش اومد پایین. دردشم دختر من همون لحظه که زدن گریه کرد تا بغلش کردم اروم شد. تو خونه هم پای چپش رو تکون میداد درد میگرفت که پاهاشو با پارچه بستم و درد اونم تا فرداش از بین رفت
یکم گریه میکنه بعد با شیر خوردن آروم میشه سلامتیش ازهمه چیییی مهم تره
یکم شیرکمتر بخوره و تب کمی بکنه که قابل کنترل باشه بهتره یا خدایی نکرده کزار و هپاتیت و ...... بگیره
اصلا مقایسه خوبی نیست که می کنید
استرسش هست شب بیداری داره اما کاملا ارزش داره
یانه چیه حتماااا بزن
چرا نزنی دورور دیگ بر مدرسه گیر میدن چرا نزنی سلامتی بچه ات مهم برات ک ببر
اره وقتش که شد ببر بزن
من که نزدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.