منم سه روز تاخیر ۱۸۳ بودم.
دوبلره دو سه روز دیگه تکرار کن.
مبارکه حتما دوروز دیگه باز تکرار کن عددش باید بره بالا
مبارک اصلااااا نترس اصلا نترس عدد بتا هر چی باش مهم نیست مهم اینه که بعد ۴۸ ساعت عدد بتا دو برابر بش خیالت راحت باش رشد جنین نرمال
پس تکرار کن ازمایش تیتر بتا بعد ۴۸ ساعت
مبارکه عزیزم❤️❤️❤️
مبارکه گلم چند روز تاخیری ❤️
خیلیم خوبه من 85بودم
چند روز پیش صدای قلبشو شنیدم
انشالله واسه توهم صحیح و سالم هست
دکترا می گن شاید خارج رحم باشه. ..۳روز از پریودی م می گذره
مبارکه عزیزم
علائمت چی بود؟
مبارکا باشه گلم😍😍🧿🧿
انشالله به خوبی وخوشی و سلامتی ۹ ماه رو بگذرونی و نی نی تو سالم و سلامت بغل کنی 🤲🤲🧿🧿😍😍
برای منم دعا کن به زودی زود مامان بشم😭🙏😭🙏😭🙏😭🙏😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.