پسر منم میگه سک اما به کسایی که روش بازه ، سگ هم نمیگه سک غلیظی هم میگه و اینکه میخندن بهش از سرش نیفتاد
پسر من میگه از دیروز میگه سگ صفت😐😐😐
دختر من میگه پِسَسَگ یعنی پدرسگ یا میگه گمشو 😐
فلفل دلمه هم امتحان کن مزه جان میده
حالا ما فلش آهوی پیشونی سفید و داشتیم دو سه بار زدم نگاه کرده
افتاده دهنش هی میگه تو الاگی تو الاگی
یعنی تو الاغی 😐😐😐
حالا حرف خوب انقد فوری یاد نمیگیرن ولی کلمات بد و فقط یه بار بشنون ملکه ذهنشون میشه 😂😂😂
رادمهر هم به همه میگه برو گمشو مثلا زنگ زده به باباش سلام خوبی بابا بروگمشو 🤣
وای چ خوب درست کردی دستورلطفا دهنم اب افتاد
شما دلمه برگ مو چه جوری درست میکنید
شاهان میگه گو نخور😐انقد دعواش میکنم بازم انگار ن انگار
وای خدا چقدر خندیدم واسه این سگ شرافتی گفتنش 😂😂😅 بچه ن دیگه یه مدت بعد از سرشون میوفته
فقط حواست باشه از آدمای بی ادب تربیت بر ندارع
و چه غذای خوشمزه ای 😍
چه جالب ندیده بودم تو پیاز و گوجه مواد دلمه پر میکنن
میذاری تو قابلمه میپزن دوباره یا نه
همونجور مواد و میذاری داخلش و میاری سفره ؟
دلمه پیاز خوشمزه اس؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.