۱۱ پاسخ

پسر منم میگه سک اما به کسایی که روش بازه ، سگ هم نمیگه سک غلیظی هم میگه و اینکه می‌خندن بهش از سرش نیفتاد

پسر من میگه از دیروز میگه سگ صفت😐😐😐

دختر من میگه پِسَسَگ یعنی پدرسگ یا میگه گمشو 😐

فلفل دلمه هم امتحان کن مزه جان میده

حالا ما فلش آهوی پیشونی سفید و داشتیم دو سه بار زدم نگاه کرده
افتاده دهنش هی میگه تو الاگی تو الاگی
یعنی تو الاغی 😐😐😐
حالا حرف خوب انقد فوری یاد نمیگیرن ولی کلمات بد و فقط یه بار بشنون ملکه ذهنشون میشه 😂😂😂

رادمهر هم به همه میگه برو گمشو مثلا زنگ زده به باباش سلام خوبی بابا بروگمشو 🤣

وای چ خوب درست کردی دستورلطفا دهنم اب افتاد

شما دلمه برگ مو چه جوری درست میکنید

شاهان میگه گو نخور😐انقد دعواش میکنم بازم انگار ن انگار

وای خدا چقدر خندیدم واسه این سگ شرافتی گفتنش 😂😂😅 بچه ن دیگه یه مدت بعد از سرشون میوفته
فقط حواست باشه از آدمای بی ادب تربیت بر ندارع

و چه غذای خوشمزه ای 😍
چه جالب ندیده بودم تو پیاز و گوجه مواد دلمه پر میکنن
می‌ذاری تو قابلمه میپزن دوباره یا نه
همونجور مواد و می‌ذاری داخلش و میاری سفره ؟

دلمه پیاز خوشمزه اس؟؟؟؟

سوال های مرتبط