۳ پاسخ

شنیدم میگن شیرخشک ای ار برای رفلاکس استفاده میشه امتحان کن بعضی دکترام میگن دوتا شیرفاطی.اپتامیل پرونترا وزن دهیش بیشتره.اما‌من خودم معمولی استفاده میکنم همون ماه ۵۰۰تا۷۰۰گرم بسه اخه بچه تپل زورم کجابود بغلش کنم.چندبارم تصمیم گرفتم برم پرو بگیرم براش هی میگن بچت کوجیک لاغر و چرت بزرگ نمیشه چاق نمیشه خب چیکار کنم همینجوریه

دکتر غلط کرده شیرخشک بده بره شیرت خوب نیست منم مثل تو بودم بچم اینقدر لاغر فقط میگفتم شیر خودم دیدم بچم‌وزن نمیگیره شیر خشک دادم

اینم بگم ک باشیرخودمم بالا میاره ولی با شیرخشک خیلی خیلی زیاد بالا میاره دیگه

سوال های مرتبط