۹ پاسخ

پسر منم اینجوریه.ب دکتر نشون دادم.گفت طبیعیه تا 1 سالگی از بین میره.ی اسم خوبی هم داشت یادم نیی

دکتر ببرش

حتما ببرش دكتر

عزیزم چقد زیاده

عزیزم حتما به دکتر نشون بده

یه پماد هست دکتر میده میزنی سریع خوب میشه

دختر منم داره یه تیکه کوچولو میگن طبیعیه به مرور از بین میره

شاید ماه گرفتگیه

به دکتر نشون ندادیش

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙💙💙 مامان آیهان💙💙💙 ۵ ماهگی
مامان 🐬💖دخترنازم مامان 🐬💖دخترنازم ۱۷ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۱۵ ماهگی
مامان دلوین💞 مامان دلوین💞 ۳ ماهگی