پسر منم اینجوریه.ب دکتر نشون دادم.گفت طبیعیه تا 1 سالگی از بین میره.ی اسم خوبی هم داشت یادم نیی
دکتر ببرش
حتما ببرش دكتر
عزیزم چقد زیاده
عزیزم حتما به دکتر نشون بده
یه پماد هست دکتر میده میزنی سریع خوب میشه
دختر منم داره یه تیکه کوچولو میگن طبیعیه به مرور از بین میره
شاید ماه گرفتگیه
به دکتر نشون ندادیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.