کسی هست به بچش اپتامیل پپتی جونیور بده؟

۴ پاسخ

آره منم همین شیر خشک رو میدم

اگر مد نظرت وزن دهیِ بستگی داره به بچه ی شما بسازه یا نه
پپتی جونیور برای بچه هاییه که حساسیت شدید به پروتیین گاوی دارن.
از نظر طعم و مزه هم اصلا خوشمزه نیست و تلخه

من بهش میدم چند روزه

اره من میدم چطور ؟؟!

سوال های مرتبط

مامان فنچول ها مامان فنچول ها ۱۳ ماهگی
مامان نمی دونم مامان نمی دونم ۱۵ ماهگی