چرا اینقد ب خودت سخت میگیری دختر یکی داری نکنه نداری ک خدا برات حفظش کنه همینو قشنگ بزرگ کن اگه قسمتت باشه خدا میزاره تو دامنت
ولی امروز یچی خوندم نوشته بود روز اول محرم روزه بگیری برا خانمایی دلشون بچه میخواد حاجت روا میشن
حالا خوبه ی بچه داری اینجوری ناشکری میکنی
از طریق طب سنتی خودتو درمان کن ال دی و آمپول فقط رحمتو به باد میدن
به من دکتر داد روزی یکی تا ده روز بعدش تا 10 روز بعدش باید بشی
شما بادکترت مشورت کن ببین بخوری خوبه چندتا باید بخوری نتیجه بگیری
بابا عيبی نداره تو فعلا سه ماهه اقدام کردی .ایشالا خیلی زود حامله میشی عزیزم. منم اون ماه ۱۰ روز عقب افتادم
یعنی چی پریودت خشک شده خواهر من یعنی چطوری پریود میشدی پریود کم بود
چی شده عزیزم؟ پریودم خشک شده یعنی چی؟
انشالله که باردار میشی چرا ایفد خودت اذبت میکنی عموی من ۳۷سال عروسی کرد دوتاهم زن گرفت بچه دار نشد تو ی بچه داری خداروشکر کن بازهم باردار میشی
چرا الکی چی شده؟
عزیزم چرا گریه میکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.