۲ پاسخ

بخاطر بزرگ شدن شکم و رباط های دورو اطرافشه خونرسانیش بیشتر میشه

سلام عزیزم نگران نباش این درد ها عادی هستش چون استخوان های بچه داره تشکیل میشه برای همین درد داره

سوال های مرتبط

مامان محمد آدریس جان مامان محمد آدریس جان ۲ سالگی