۵ پاسخ

از منم همینطور شد ولی واقعا خون بود عین پریودی تا ۱۰ روز

منم همینم وقتی شکممو میبندم بدتر میاد بیرون شپا شکمتونو بستسن

من تا ۴۲-۴۳ روز خونریزی داشتم و دوبار فکر کردم قطع شده ولی بازم شروع شد
فکر کنم طبیعیه

اده عادیه منم داشتم

من شنیدم کلا خونریزی تا ۴۰ روز ادامه داره حالا کم و زیاد میشه یا بعضی روزا هیچی نیست زرد میشه ، قرمز روشن میشه
باز دوستان بیان از تجربه هاشون بگن

سوال های مرتبط