از منم همینطور شد ولی واقعا خون بود عین پریودی تا ۱۰ روز
منم همینم وقتی شکممو میبندم بدتر میاد بیرون شپا شکمتونو بستسن
من تا ۴۲-۴۳ روز خونریزی داشتم و دوبار فکر کردم قطع شده ولی بازم شروع شد
فکر کنم طبیعیه
اده عادیه منم داشتم
من شنیدم کلا خونریزی تا ۴۰ روز ادامه داره حالا کم و زیاد میشه یا بعضی روزا هیچی نیست زرد میشه ، قرمز روشن میشه
باز دوستان بیان از تجربه هاشون بگن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.