۶ پاسخ

در طول روز زیاد میخوره ولی شب ۱۱ شیر میخوره تا ۳ صبح میخوابه بعد دیگ میره۷ صبح هربار ک شیر میخوره حدود ده دقیقه یا ۸ دقیقه میخوره خالی میکنه سینه رو

این قطره استامینوفن دو دفعه دادم ایراد نداره؟یا برم یچی دیگ بگیرم؟

تصویر

دخترمن زیرسینه.۵...۶دقیقه شیرمیخوره می‌ره کناراگرم‌خیلی رکوردبشکنه ده دقیقه...
البته بگم شیرکمکی بهش میدم روزی سه تاچهاربار.... شب تاصبح شیرخودم ولی خوب میخوره شب تاصبح رو...

شش بار چون همیشه زیر سینه می‌خوابه می‌زارم بیست دقیقه کیک بزنه

هربار هفت هشت دقه بیشتر نی،شما چی؟

روزی شیش هفت بار
ده دقیقه یه ربع

سوال های مرتبط