سلام مامانای عزیز🥰🥰
من آب دورجنین ۱۰۸ هستش
خطرناکه؟؟

۶ پاسخ

آره واسه هفتع شما خوبه

نمیدونم برا منم بالا بود

هفته های اخر اینو بهمون میگن؟

بچه ها اب دور جنین با چه حروفی متوجهش میشید؟ من نمیدونم کدومه توی سونوم؟

منظورت 108mm؟

سلام عزیزم اشتباه میگی ۱۰۸ نیست

سوال های مرتبط