منم با شال میبندم
من دکترم گفت نیاز نیست ببندی ،چسبندگی رحم میاره ،شکمت خودش جمع میشه به مرور
منم گرفتم ولی به خاطر گرما بی نهایت اذیت کننده است و فقط چند روز بستم. همسرم همش میگه دو میلیون هزینه کردی لااقل می بستی دلمون نسوزه🤐
به نظرم اگه واقعا میتونی تحمل کنی و ببندی بخر وگرنه الکی هزینه نکن.
توی تابستون و گرما واقعا نمیشه....
من گرفتم ..هزینه اضافی هست شکم بند .الان هوا ها گرمه اصلا نمیتونی ببندی بیشتر میسوزی.با شال روسری ببند بهتره
من نبستم فعلا زوده قراره بعد ۱۵ روز ببندم
من از امروز شروع کردم ب بستن🤦🏻♀️
با شال ، یا چادر ببند نمیخواد هزینه الکی کنی
من بعد از ۲۰ روز بستم که دچار چسبندگی هم نشم و راضی هستم برای درد کمر هم خوبه اگر روزی کار داشته باشم زیاد اونو ببندم کمر درد کمتری می گیرم
من بستم ازین طبی کشی ها خیلی گرم و کلافه کننده بود با شال میبندم الان ۵روزه
من که نبستم جمع شد رفت
سلام من نبستم اصلا حس میکنم از قبلشم جم تر شده 😐😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.