مامانا اشکالی داره موتور سوار بشم؟

۸ پاسخ

ولش کن بابا...نمی ارزه

خیلی خطر داره سوار نشو
کلی چاله چوله و دست انداز داره خیابونها

تو هفته شما ک اصلا

من که مجبورم تا ماه آخر سوار میشم ولی آروم میره و هواسم هست

من از هفته پنچ بارداری ک فهمیدم باردارم سوار شدم تا الان ی ریسک خیلی بزرگیه ولی چون وسیله نداشتیم مجبور بودم در کل سوار نشی بهتره

من دیروز سوار شدم نتونستم ادامه راهو بیام آروم رفت شوهرم

معلومه نباید سوار شی

اره پ نع سوارنشی ها

سوال های مرتبط

مامان مامان امیرعلی❤️ مامان مامان امیرعلی❤️ ۵ ماهگی
مامان مامان امیرعلی❤️ مامان مامان امیرعلی❤️ ۵ ماهگی
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی