ولش کن بابا...نمی ارزه
خیلی خطر داره سوار نشو
کلی چاله چوله و دست انداز داره خیابونها
تو هفته شما ک اصلا
من که مجبورم تا ماه آخر سوار میشم ولی آروم میره و هواسم هست
من از هفته پنچ بارداری ک فهمیدم باردارم سوار شدم تا الان ی ریسک خیلی بزرگیه ولی چون وسیله نداشتیم مجبور بودم در کل سوار نشی بهتره
من دیروز سوار شدم نتونستم ادامه راهو بیام آروم رفت شوهرم
معلومه نباید سوار شی
اره پ نع سوارنشی ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.