مبتونم سوار موتور بشم؟دلم پوسید تو خونه🥴🥴

۱۶ پاسخ

برو چیزی نمیشه من از اول بارداری سوار میشم تا الان حتی افتادم با موتر چیزی نشد امیدت ب خدا باشه

هر کسی بدنش فرق میکنه آخه ،مثلا من خودم از اولش تا الان هم هنوز سوار میشم مشکلی هم ندارم

عزیزم من اصلا نمیخوام نگرانت کنم یا بترسی ولی یه خانومی همینجا تعریف میکرد ک با برادرش خواسته با موتور تا خونه مادرش بره ، یهو سر دست اندازه برادره زده رو ترمز ،بنده خدا با شکم خورده به داداشه و کیسه ابش سوراخ شده
هفته اش هم ۳۳/۳۴ اینا بود فک کنم

چون پرسیدی وظیفه دونستم بهت بگم ک اگه با شنیدن این ممکنه منصرف بشی، بشی
و از هر خطری جلوگیری بشه💗

من بعضی وقتا سوار میشم ولی شوهرم با احتیاط رانندگی میکنه ...اتفاقی هم تا الان نیافتاده خداروشکر

پیاده بری بهتره

شاید ینفر بشینه مشکلی نداشته باشه ولی واسه ینفر بد باشه ریسک نکن

اگه نشستی به پشت بشین 😂😂پشتت به پشت شوهرت مثل اینکه خرو چپه سوار شی😂😂😂😂شوخی میکنم عزیزم خطرناک سوار نشو😉❤

نه والا نکن موتور من سقط کرده بوده ماما گفت سوار موتور شو بزار بقایا دفع شه

چند بار با اسنپ رفتم،دیدم اونا مث گاو میرن رو دس اندازا خیلی دردم می‌گرفت

نه اصلا🫤

موتور اصلااا
ممنوعه 🚫

خیلی خطریه با ماشین برو اگه ندارین
میتونی تاکسی کرایه کنی ساعتی ببرت

من از اول بارداری تا الان سوار موتورم خواهر هیچی هم نشده خداروشکر 😂

نه نشین من نشستم اوایل به خونریزی افتادم

هفته ات زیاده خطرناکه بازخودت میدونی🧐

باماشین برو بیرون فشار رو لگنت نباشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان پسرکم مامان مامان پسرکم ۲ ماهگی
مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان سادات مامان سادات ۱ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد هفته سی‌وهشتم بارداری