خانما بنظرتون این ست بیمارستانی قشنگه بخرم

تصویر
۱۲ پاسخ

منم خریدم برای پسرم رنگ ابی

تو بیمارستان نمیذارن سرهمی تن نوزاد کنی

خوشکله اما سرهمی برا نوزاد مناسب نیست بخاطر بندناف ش که بهش فشار میاد.فقط برا عکس و لحظه ای خوبه،

قدیمی شده قشنگ تر از اینا هس

من 16بهمن1404گرفتم 430تومن بود الان شده785،از باسلام خریدم

اتفاقا فامیلمون همین تن نینیش بود یک ماهشه

قدیمی شده

جالب نیست
خیلی قدیمی شده

قیمتش چنده عزیزم؟

یا سادشو بگیر یا طرح دار
این نگینیا بعد یبار شستن نگیناش کنده میشن بد میشه

قدیمیه

....

تصویر

سوال های مرتبط

مامان عسل 👱‍♀️🩷 مامان عسل 👱‍♀️🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا هفته بیست‌وششم بارداری