پسر من2550بود یایز صفر میبستم حنی الانم ک شده3ونیم بارم سایزم صفر استفاده میکنم..روبستن نوشته برای زیر3کیلو
الان ۴ کیلوئه یک مولفیکس براش بزرگه
من دخترم ۳۷۰۰ بود صفر میبستم تا چند وقت
نینی من تا ۳۴۰۰ هم براش صفر بستم
من پسرم ۳۷۰۰ تازه ۰ یکمم بزرگ بود براش
صفر حتما بگیرین.نوزاد وقتی دنیا میاد خیلی کوچولو و گوگولیه
نه پسر من ۲۹۰۰ و خورده ای سایز ۱ بزرگم هست براش اما همون سایز یک ببر صفر خیلی کوچیک میشه کنار پاهاش خط میندازه
من سایز 1 گرفتم مای بی بی روش نوشته 2ونیم تا 5 خوب نیست؟؟
سلام عزیزم
دختر منم ۳ کیلو ۲۰۰ بود ده روز اول براش دوتا بسته مای بی بی صفر گرفتم و استفاه شد
الانم سایز یک و شروع کردم که هنوز حالا حالا ها براش اندازه است
نه صفر براشون فقط دو سه روز استفاده میشه پس میدن
منم امروز رفتمسایز یک بگیرم داروخانه گفت برای تازه متولد شده ها باید سایز صفر بگیری.ولی سایز صفر رو نوشته برای بچه های نارس
سایز صفر برای دختر تا ۳و نیم کیلو جوابه
نگفت بهت وزنش کمه برا منم ۲۶۰۰ بود گفت وزنش کمه باید ۵۰۰ گرم بیشتر باشه
نه خوبه سایز صفر نهایت ۵/۶ تا استفاده میشه
من یه سایز صفر هم گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.