فک نکنم صفر بخواد.صفر برای زیر ۳ کیلو هست
سایز صفر برای نوزادان نارس
نه اگه ۳۷ هقته ۳ونیم بوده الان که نزدیک ۴۰ هستی قطعا وزنش بیشتر شده
همون یک و نگه دار احتمال زیاااد اندازش میشه
ببین عزیزم تجربه من
دخترم 3300 بود ، تا دو هفته صفر مصرف کرد چون قدش هم بلند بود زیاد تپل نبود
جثه بچه ها فرق داره بعضیا تپلی ترن
ولی برای دومی صفر خریدم اما باز نکردم گفتم اگر 1 بزرگ بود بعد صفر مصرف میکنم
شما هم 1 بگیر، اگر دیدی بزرگه بعدا صفر یخر
بزرگترین اشتباهم گرفتن سایز صفر بود الان میخوام برم یک بگیرم چون دیروز سونو دادم ۲۹۰۰بود
صفرتنگ میشع
اگر دیدی یک براش بزرگه بعد برو صفر بگیر توی این گرونی پوشک الکی هزینه نکن
اصلا به حرف بقیه گوش نکن
سایر صفر برا بچه های زیر ۳ کیلو عه
دختر من سه کیلو و ۱۰۰ بود من یک بستم اصلا صفر نخریدم
یک بسته صفر استفاده کن بعد اگر دیدی کشاله رانش قرمز میشه یک استفاده کن
من ک یک گرفتم دیگه صفر نمیگیرم حالا نمیدونم بقیه چرا صفر میگیرن ولی سایز یک برای بچه های با وزن دو و نیم کیلو به بالاعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.