۶ پاسخ

صفر من برای بچه ام می بستم ۲۵۰۰بود اگر وزنش بیشتره ۱ببند الان من براش ۲گرفتم ولی چندان تفاوتی با ۱ نداره فقط چسب هاش یکم جلوتر میاد

یک ببند دیگه صفر رد میندازه رو پاش اذیت میشه بچه

۱ ببند عزیزم صفر کوچیکه منم همینجور بود

صفر تا چند روز بسته؟بچه چند کیلو بود؟چون منم ی بسته گرفتم میگن لازم نیس

همون یک ببند
برا دختر من بزرگ بود دیگ چاره ای نیس

کلا همینه
وقتی میری سایز بعد اولش بزرگه

سوال های مرتبط