صفر من برای بچه ام می بستم ۲۵۰۰بود اگر وزنش بیشتره ۱ببند الان من براش ۲گرفتم ولی چندان تفاوتی با ۱ نداره فقط چسب هاش یکم جلوتر میاد
یک ببند دیگه صفر رد میندازه رو پاش اذیت میشه بچه
۱ ببند عزیزم صفر کوچیکه منم همینجور بود
صفر تا چند روز بسته؟بچه چند کیلو بود؟چون منم ی بسته گرفتم میگن لازم نیس
همون یک ببند
برا دختر من بزرگ بود دیگ چاره ای نیس
کلا همینه
وقتی میری سایز بعد اولش بزرگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.