۱۰ پاسخ

هانیز

من یه صفر مای بیبی گرفتم یه ۱ هانیز و ۲ تا ۱ مولفیکس

مولفیکس

مولفیکس سایز ۱ بگیر
سایز صفر میخوای چیکار

سایز صفرو نمیدونم ولی درکل مولفیکس قواره اش نسبت به مای بیبی بزرگتره
من سایز ۲ مای بیبی برا دخترم کوچیک بود مولفیکس سایز ۲ گرفتم هنوز اندازشه

یک مولفیکس بگیر صفر میخوای چیکار

صفر هانیز بهتره

یک مولفیکس بگیر

مولفیکس بهترینه

هانیز و مای بیبی رو تست کردم خوب بودن
مولفیکس اصلا خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان نیلداخانم مامان نیلداخانم ۹ ماهگی
مامان دل آرا و ملیکا♥️ مامان دل آرا و ملیکا♥️ ۴ ماهگی