سلام خانوما ۳۲هفته ۴روز وزن بچه ۱۹۶۵خوبه؟

۵ پاسخ

از من ۱۸۰۰ بود گفت کمه

منم ۳۲ هفته کامل رفتم ۱۹۵۰ بود
خوبه

من ۳۲هفته و دوروز ۱۹۰۰بود
خوبه دیگه از شمام

خوبه خداروشکر
من ۳۱هفته و شیش روز رفتم ۱۶۵۰بود انشالله تا ۳۴هفته وزن گرفته باشه

اره من ۳۱ هفته رفتم ۱۶۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان 🩵👼🏻🩵 مامان 🩵👼🏻🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان دوپسر مامان دوپسر روزهای ابتدایی تولد