۷ پاسخ

من بعد از طبیعی تا دوسال اینجوری بودم

یکی از دلایلی که طبیعی انتخاب کردم همین بود

من رفتم واسه زانو دردم گفت نرمی غضروفه دیگه یه سری ویتامین داد یه کم بهترم
کمرمم ک والا همش مسکن میخورم سرپام

بله متاسفانه

من دیسک گردنم داشتم کمردردم بهش اضافه شد پاره ام‌یعنی

من که داغونم از کمردرد

اره😤😤😤

سوال های مرتبط