۴ پاسخ

منم دارم نمی دونم چه کنم

سلام خوبی عزیزم
سزارین کردین بیهوش بودین یا بی حسی.
اگر با بی حسی انجام دادین که طبیعیه ،
منم تا چند ماه کمر درد داشتم ولی الان بهترم.

منم شدید کمر درد دارم
رفتم دکتر سونو دادم گف ی تیکه از جفت مونده داخل ، ک اونم با پریودی دفع میش
منم شیر خودمم میدم هنوز پریود نشدم 😂🫠

دیکلوفناک بزن پماد بعد کیسه اب گرم

سوال های مرتبط