منم دارم نمی دونم چه کنم
سلام خوبی عزیزم
سزارین کردین بیهوش بودین یا بی حسی.
اگر با بی حسی انجام دادین که طبیعیه ،
منم تا چند ماه کمر درد داشتم ولی الان بهترم.
منم شدید کمر درد دارم
رفتم دکتر سونو دادم گف ی تیکه از جفت مونده داخل ، ک اونم با پریودی دفع میش
منم شیر خودمم میدم هنوز پریود نشدم 😂🫠
دیکلوفناک بزن پماد بعد کیسه اب گرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.