شکمم به چهار ماه میخوره یا کوچیک بنظرتون چیه بچم

تصویر
۱۸ پاسخ

عالیه
من تخت تختم هیچ شکم ندارم

خوبه عزیزم من اخرا پنجم هنوز شکم ندارم

منم تقریبا همین اندازه بود شکمم ولی الان دیگه کم اوردم خسته شدم دوست دارم. این ماههای اخر زودتر تموم شه

شکم من از شکم تو کوچیک تره

اندازش خوبه و انگاری بچه ات پسره

خوبه شکم من الان انقدره شکمت اندازش عالیه

من شیش ماهم تختم هنوز🫠😂

من ۷ ماهم همین قدم😂 خوبه

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته
سلام مامانای گل 🤚🏼
من انلاین شاپ لباس نوزادی دارم
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته لباس ها درجه یک هست
هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد

کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم
جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌nini_heed44

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

خوبه گلم من همینم ندارم

ماشاالله خوبه من نصفه اینه شکمم

فک کنم پسره

خوبه عزیزم ولی شکمم من یکم بزرگتره

اوخی😍بنظرم خوبه،حتی از شکم من که ۴ ماهم هست مثه شما کمی بزرگترم هس🥰

خوبی که،من ۶ ماه دیدم همینقد بود

نه خوبه

اندازش خوبه بچه هنوز خیلی کوچیکه

اندازش خوبه

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌ام بارداری
مامان روکا مامان روکا هفته شانزدهم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته نوزدهم بارداری
مامان ایسان مامان ایسان هفته سی‌وهشتم بارداری