سلام برای از شیر گرفتن پسرم چیکار کنم ؟!

۵ پاسخ

فعلان هواگرم نمیشه ازشیربگیری گناه داردیک بدمیگم بچه سوخت برمیداردیعنی بدنش کم اب میشه

سلام بزار لا اقل دوسالش بشه بعد بگیر...احساس امنیت وعاطفشو ازش نگیر...

سختت

عزیزم سه روز یختت میشه بچه هر چی بیشتر بخور بخوره وابستگیش بیشتر میشه من دخترمو 1 سالگی دقیقا واکسنشو زدم گرفتمش خدا رو شکر الان خیلی راحتم هم خواب شبشو زود پیدا کرد هم غذا میخوره اصلا یادش نیست که شیر میخورده روزا رو کم کم ،کم کن بعد شبها سیرش کن با غذا که بیدار نشه دکترا میگن از 6 ماهگی شیر شب باید گرفته شه چون دندوناشونو میپوسونه

وای چطور دلت میاد من دارم فک میکنم ب روزی ک میخام دخترمو ازشیرم بگیرم😩دق میکنم همین چن روزاقصدشو داشتم چون واقعا اذیتم میکنه هیچی غذانمیخوره فقدشیر ولی باز دلم نیومد😩

سوال های مرتبط