۱۲ پاسخ

دختر من بابا و مامان و شیر و نون و بده و بیا و الو و بله و جیک جیک و هاپو و ببعی و آب و نه و مرگ بر و خوشگل رو میگه خوش و به غدا میگه هم به چای میگه چاچا و ابنا رو فعلا واضح میگه بقیه رو نه خیلی فقط من متوجه میشم

بچه ها متفاوتن عزیزم نگران نباش

بابا ماما
آب
هاپو
میو
به
دد
همین نگران هم نیستم طبیعیه بنظرم چون از جهات دیگه واقعا خیلی ایکیو بالایی داره حالا دیر یا زود حرف هم میرنه

برای من تقریبا این سن هستند 20 کلمه ای حرف میزنن

نگران نباش عزیزم بچه ها با هم فرق دارن دختر خواهر شوهر من ماشالله الان قشنگ حرف میزنه ولی پسرم مثل اون نیست هر بچه ای یه جوره هست نباید با دیگران مقایسه کرد

درست میشه

واسه منم همینه

میگه تا دوسالگی باید جمله بگن الان بچه های ما کلمه رو به زور میگن

حدودا ۲۰ تایی میگ

پسر منم همین قدر میگه نگران نباش

بچها متفاوتن ولی اگه میخوای خیالت راحت باشه یه گفتار ذرمانی ببر نشون بده ، چون تو این سن همچی رو باید بگه و تکرار کنه

دختر منم همینا رو بلده منم نگرانم

سوال های مرتبط