خانوما کیا درد طبیعی رو کشیدن ،بعدش سزارین شدن
تا چه حدی درد داشتین؟

۵ پاسخ

من ۷ساعت درد کشیدم این آخرا پرستار میگفت زیاد زور بزن وگرنه میری سزارین
منم که از سزارین خوشم‌نمیاد کمر همت رو بستم باهمه توانم زور زدم بچه اومد😅😅

منم ۱۲ساعت دردطبیعی کشیدم.قلب بچه افت کردودهانه رحمم رو۴سانت مونددیگه بردنم سز.من ک آخرعمل شروع کردم لرزیدن تاشاید۳ساعت.استفراغ کردم.وبعد۲۰دیقع توبخش بی حسیم پریدومن ساعتهادردداشتم واقعابدبود

من دوتا بچه دارم که طبیعی بدنیا اومدن
من چند روزه درد و انقباض دارم
ولی پیشرفت نمیکنه دردام
بنظرتون سزارین میشم

من دردام آنقدری بود که تو 5دقیقه 4 بار درد داشتم انقباضاتام خیلی بالا بود ولی دهانه رحمم 4سانت بود آخر سزارین شدم

من کشیدم ولی نه در حد زاییدن

سوال های مرتبط