من ۷ساعت درد کشیدم این آخرا پرستار میگفت زیاد زور بزن وگرنه میری سزارین
منم که از سزارین خوشمنمیاد کمر همت رو بستم باهمه توانم زور زدم بچه اومد😅😅
منم ۱۲ساعت دردطبیعی کشیدم.قلب بچه افت کردودهانه رحمم رو۴سانت مونددیگه بردنم سز.من ک آخرعمل شروع کردم لرزیدن تاشاید۳ساعت.استفراغ کردم.وبعد۲۰دیقع توبخش بی حسیم پریدومن ساعتهادردداشتم واقعابدبود
من دوتا بچه دارم که طبیعی بدنیا اومدن
من چند روزه درد و انقباض دارم
ولی پیشرفت نمیکنه دردام
بنظرتون سزارین میشم
من دردام آنقدری بود که تو 5دقیقه 4 بار درد داشتم انقباضاتام خیلی بالا بود ولی دهانه رحمم 4سانت بود آخر سزارین شدم
من کشیدم ولی نه در حد زاییدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.