برا من از عوارض پمپ درد و بی حسی سزارین بود
من ولی پمپ درد نداشتم تا ۱ماه گردن و کمرم درد شدید اصن تعادل از دست میدادم
زیر سرت اصلا بالش نزار به خاطر بالشت درد سرت
من که از عمل اومدم شدید درد دارم سرمو هم زیاد تکون دادم چون افتضاح درد داشتم اصلا نه گردن درد نه کمر یا شونه دزد نگرفتم فرداش یه زره پتو تا کردم زیر سرم شونه و گردن درد گرفتم سه روز بیمارستان بودم اصلا بالش استفاده نکردم
منن شونه و گردنم انگار شکسته بود
سلام شما بیهوشی شدین یا بی حس ؟؟
بعد سزارین نباید حرف بزنی و سرتو تکون بدی و چیزی نباید بزاری زیر سرت وگرنه سردرد و گردن درد میگیری
من داشتم باشیاف آروم میشدم
اخ اخ من!!! بچه رو شوهرم میکرفت زیر سینم تا شیر بخوره، من دستامو نمیتونستم بالا بگیرم
دکتر گفت نفخه شکمت فشار میاره به دیافراگمت اونم میزنه به گردن و کتف
من من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.