۸ پاسخ

من داشتم عمل بود تو 5 ماهگی کشیدمش

من دندون عقل خیلیییی اذیتم کرد دیگه رفتم کشیدم راحت شدم

منم داشتم خیلی سخته هنوزم نتونستم برم درست کنم

من داشتم شدیید ۲۶هفته رفتم کشیدم راحت شدم

من ٣تادندونم پودرشد قشنگ

من داشتم مجبوریم ب تحمل

مننن۰😢😢

من تو بارداری داشتم الانم دارم کلا دندونام هرچی ک خراب شده تو تایم بارداری بوده

سوال های مرتبط

مامان الیاس  💙🥰 مامان الیاس 💙🥰 ۸ ماهگی
مامان راحیل رز تودلی مامان راحیل رز تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی