دخترا کیا بعد سزارین تب داشتن؟

۳ پاسخ

تب شیر هس ولی اول مطئن شید عفونت نکرده باشید

چجوری هستی؟

من ولی تب شیر بود حتمن علت تبتو بررسی کن شاید عفونت کردی

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
مامان بی بی مامان بی بی ۱۱ ماهگی
مامان تیام و تیانا مامان تیام و تیانا ۱۱ ماهگی
مامان ❤️قلبای من❤️ مامان ❤️قلبای من❤️ ۱۲ ماهگی