۵ پاسخ

عزیزم رحم بخیه خورده زخم
رابطه انقباض میاره به بخیه هات فشار میاد
رابطه ام احتمال عفونت بالا میبره
حداقل باید ۴۰ روز صبر کنی

میگن تا چهل روز نباید داشته باشی

من ۲۳ روز بعدش داشتم ولی بعد رابطه جای بخیه هام درد میگرفت

من الان بش فکر میکنم دوس دارم جیغ بزنم🙊🐱

من چند روز پیش داشتم.. یه کوچولو درد و‌سوزش

سوال های مرتبط

مامان اِلارز🤍 مامان اِلارز🤍 ۵ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
مامان بی بی مامان بی بی ۱۱ ماهگی