خانوما کیا بعد سزارین هماتوم داشتن

۷ پاسخ

من دارم توی لگن خیلی درد داره دکترم گفت خودش جذب میشه اما نمی‌دونم تا کی خیلی دردش وحشتناکه

من بعدسقط داشتم ک رفع شد

شاید با پریودی هات دفع بشه یا با قرص و امپول ک دکتر بده

از کجا فهمیدی ک داری ..از قبل زایمان داشتی یا الان تازگی رفتی سونو ؟؟؟

چجوری؟

مگه میشه هماتوم فقط مال بارداریه

مگه میشه خواهر ؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان اِلارز🤍 مامان اِلارز🤍 ۵ ماهگی
مامان بی بی مامان بی بی ۱۱ ماهگی
مامان تیام و تیانا مامان تیام و تیانا ۱۱ ماهگی