۶ پاسخ

چه طوری فهمیدی علائمت چی بود

من رفتم سنو بادستگاه ک روش میرفت بازش کرد اندازه ی انگشت عمقش هم ی بند انگشت بود افتضاح ترشح داشت افتضاح خون وخون آبه وکثافت

ی تیکه من اینجوری شدم واااای چرااینجوری شدی

منظورتون ورم پا هست؟

چی هست؟؟

سروما

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
مامان بی بی مامان بی بی ۱۱ ماهگی
مامان تیام و تیانا مامان تیام و تیانا ۱۱ ماهگی