دکتر به دخترم اس امپرازول داد ۳ روز بهش دادم بد تر شد میگن درمان نداره ۶ ماهگی خوب میشه بعد شیر حتما آروغشو بگیر ۱۰ تا ۱۵ دقیقه رو شونه ت نگهش دار و نزارش زمین زیر سرشم شیبدار باشه و خودتم غذاهای اسیدی نخور لبنیات هم نخور
از من اصلا بالا نمیاره فقط یکم مزه میکنه انگار دکتر گفت رفلاکس داره نمیدونم درست گفت یا ن دارو میدم حالش بد میشه انگار میخواد خفه بشه روانی شدم بخدا
چ زود رفلاکسش خودشو نشون داده
بعد شیر آروغش رو میگیری؟
خودسر که نمیشه بدی ببر دکتر
دختر من ک رفلاکس داشت دکترگف درمانی نداره از ۶ ماهگی ک شرو ب خوردن غذا بکنه خوب میشه و واقعا هم شد
ارکجا فهمیدی رفلاکس داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.