برای درمان رفلاکس‌نوزاد دکتر چی‌میده

۶ پاسخ

دکتر به دخترم اس امپرازول داد ۳ روز بهش دادم بد تر شد میگن درمان نداره ۶ ماهگی خوب میشه بعد شیر حتما آروغشو بگیر ۱۰ تا ۱۵ دقیقه رو شونه ت نگهش دار و نزارش زمین زیر سرشم شیبدار باشه و خودتم غذاهای اسیدی نخور لبنیات هم نخور

از من اصلا بالا نمیاره فقط یکم مزه میکنه انگار دکتر گفت رفلاکس داره نمیدونم درست گفت یا ن دارو میدم حالش بد میشه انگار میخواد خفه بشه روانی شدم بخدا

چ زود رفلاکسش خودشو نشون داده
بعد شیر آروغش رو میگیری؟

خودسر که نمیشه بدی ببر دکتر

دختر من ک رفلاکس داشت دکتر‌گف درمانی نداره از ۶ ماهگی ک شرو ب خوردن غذا بکنه خوب میشه و واقعا هم شد

ارکجا فهمیدی رفلاکس داره

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان قصد بارداری
بابای مهدی بابای مهدی ۴ ماهگی
مامان Aykan❣️🥺 مامان Aykan❣️🥺 ۱ ماهگی