۴ پاسخ

نه اصلا درد نداشت
معاینه هم نشدم

نه نداره

من سر پسرم خودم بخیه مو کشیدم گره یه طرف رو قیچی کردم از یکطرف کشیدم بیرون بعدش بتادین زدم
هیچی ام نشد 🤣🤣🤣🤣

نه بخیه اصلا درد نداره معاینه هم بعد ۱ ماهه

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد